• Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje 

W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny.

Gwarantujemy zwrot pieniędzy!

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny.

W przypadku rezygnacji z zakupu lub wymiany, towar prosimy odesłać zwykłą przesyłką pocztową na nasz adres wraz z otrzymaną fakturą lub paragonem fiskalnym, metką i numerem konta bankowego, na które zwrócimy pieniądze (zwrot).

Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.  Nie odbieramy przesyłek nadawanych na adres inny niż wskazany w formularzu. Nie odbieramy przesyłek nadawanych do paczkomatów/automatów/punktów odbiorczych.

Równowartość ceny towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki.

W przypadku zwracanych towarów koszty ich odesłania ponosi Klient.

Osobiste dostarczenie zwrotu jest możliwe od poniedziałku do soboty  w godz. 9:00 - 17:00, prosimy jednak o wcześniejszy kontakt.


           



FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić choć nie jest to konieczne i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Monika Czuryło
Ul. Parkowa 8/1, 72-004 Tanowo
adres e-mail: sklep@mo-da-ro.pl

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

..............................................................................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

 

Reklamacje:

Wszystkie produkty dostępne na stronie sklepu objęte są 24 miesięczną gwarancją.

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go przesyłką pocztową na nasz adres wraz z dowodem zakupu - paragonem fiskalnym lub fakturą oraz specyfikacją zamówienia i opisem wady.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. (Dz.U.2002.141.1176 z późn. zm.)

Zgodnie z polskim prawem, jeśli towar jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy.

Zwrot pieniędzy, który jest równoznaczny z odstąpieniem od umowy, jest możliwy tylko wówczas, gdy żądanie naprawy lub wymiany będzie niemożliwe albo będzie wymagało nadmiernych kosztów.

Rozbieżności w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, a w szczególności różnice kolorystyki, nasycenia barw, itp. wynikające z ustawień parametrów monitora, nie stanowią podstawy do reklamacji.

Reklamacji nie podlegają: naturalne zużycie produktów, uszkodzenia mechaniczne (otarcia, obiucia), uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji (np. przemoczenia, noszenia w torebce zbyt ciężkich przedmiotów, różnice w kolorze i strukturze, załamania bądź zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości materiału) oraz wady jawne, widoczne w momencie otrzymania przesyłki a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.