-
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny.
Gwarantujemy zwrot pieniędzy!
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny.
W przypadku rezygnacji z zakupu lub wymiany, towar prosimy odesłać zwykłą przesyłką pocztową na nasz adres wraz z otrzymaną fakturą lub paragonem fiskalnym, metką i numerem konta bankowego, na które zwrócimy pieniądze (zwrot).
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem. Nie odbieramy przesyłek nadawanych na adres inny niż wskazany w formularzu. Nie odbieramy przesyłek nadawanych do paczkomatów/automatów/punktów odbiorczych.
Równowartość ceny towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki.
W przypadku zwracanych towarów koszty ich odesłania ponosi Klient.
Osobiste dostarczenie zwrotu jest możliwe od poniedziałku do soboty w godz. 9:00 - 17:00, prosimy jednak o wcześniejszy kontakt.
FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić choć nie jest to konieczne i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Monika Czuryło
Ul. Parkowa 8/1, 72-004 Tanowo
adres e-mail: sklep@mo-da-ro.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
Reklamacje:
Wszystkie produkty dostępne na stronie sklepu objęte są 24 miesięczną gwarancją.
Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go przesyłką pocztową na nasz adres wraz z dowodem zakupu - paragonem fiskalnym lub fakturą oraz specyfikacją zamówienia i opisem wady.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. (Dz.U.2002.141.1176 z późn. zm.)
Zgodnie z polskim prawem, jeśli towar jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy.
Zwrot pieniędzy, który jest równoznaczny z odstąpieniem od umowy, jest możliwy tylko wówczas, gdy żądanie naprawy lub wymiany będzie niemożliwe albo będzie wymagało nadmiernych kosztów.
Rozbieżności w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, a w szczególności różnice kolorystyki, nasycenia barw, itp. wynikające z ustawień parametrów monitora, nie stanowią podstawy do reklamacji.
Reklamacji nie podlegają: naturalne zużycie produktów, uszkodzenia mechaniczne (otarcia, obiucia), uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji (np. przemoczenia, noszenia w torebce zbyt ciężkich przedmiotów, różnice w kolorze i strukturze, załamania bądź zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości materiału) oraz wady jawne, widoczne w momencie otrzymania przesyłki a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.